Alice Cehlin

Alla inlägg under april 2013

Av Alice - 9 april 2013 12:59

Möjligheterna är tillgängliga för alla men tillgängliga för endast ett fåtal.

Så känns det just nu. Alla har möjligheter men det är upp till var och en vad vi gör med dem. Just nu vill jag verkligen ta mig igenom vardagen och jag ser framåt och tar de möjligheter som finna och provar olika nya steg för att sedan kunna veta om det är bra eller dåligt.

Av Alice - 8 april 2013 22:22

Jobb och jobb hela dagen. Fint väder och trevligt folk så jag ska verkligen inte klaga! Fick oväntad hjälp med insläppet och lyxmat på det hur gott som helst och trevligt. Tack! Känns som om min tenta kommer lite i skymundan men då får den göra det. Just nu måste jag ha fokus på mig själv.

Stellas skoning gick bra och tappi har fått lerinpackning så det räcker och behöver. Det va min kväll i stora drag. Hoppas ni haft en bra kväll och imorgon väntar en ny dag med nya förutsättningar.

Av Alice - 8 april 2013 06:08

Tack för alla sms och fb kommentarer och allt som jag fått i samband med den stora förändringen i mitt liv. Kanske inte är otroligt bra skrivet eller att tacka över en blogg men det värmer att någon bryr sig och vill finnas när det ibland är svårt.

Nu känner jag att jag är på G igen och jag blickar framåt. Det kommer hända mycket framöver och jag tror att det kommer bli bra. Ni får som vanligt följa med i alla svängar.

För övrigt jobbar jag idag och innan dess kommer hovis. Stella behöver nya skor så är perfekt att det blir fixat idag. Vi får se vad som händer ikväll.

Av Alice - 7 april 2013 20:45

Helt plötsligt har jag bara mig själv att ta hänsyn till och att planera för. Jag gillar det inte riktigt det känns konstigt. Hästarna blivit motionerade och det gick kanonbra! Vad de sprang i hagen helt sjukt. Jag ska försöka ta med kameran framöver och ta lite bilder. Jag ska försöka ta tag i bloggen och kämpa.

Av Alice - 7 april 2013 06:39

Många har känt att bloggen inte varit så uppdaterad på sistone och jag kan hålla med. Detta beror på ett tungt beslut som har påverkat mig en tid och kommer göra en bra tid till. Jag är otroligt ledsen men jag vet att det kommer bli bra i slutändan.

Igår reds Stella. Hon var otroligt seg vilket kan ha och göra med att mamma var med och Stella ville att hon skulle gå först. Galoppen var super trevlig så den lever jag på. Det var inget fel på traven heller för den delen.

Av Alice - 6 april 2013 07:32

Inatt blev det inte mycket sömn har hostat, nyst och snörvlat om vart annat och mår allmänt sjukt! Idag är tanken att träffa bästa Linn och vi ska som vanligt prata MASSOR. Jag ska rida Stella ett pass i skogen och sen ikväll ska vi troligtvis iväg och grilla med några kompisar. Känns bra att jag är sjuk på min lediga helg!

Fick frågan om att ta med häst dit och rida som en utflykt men jag känner att jag inte riktigt orkar det. Så det får bli en annan gång. Det är så otroligt lärorikt för både häst och ryttare att komma ut i nya miljöer och träffa andra ekipage.

Av Alice - 5 april 2013 21:52

Jag brukar ha kontroll men allt har rubbats och nu står jag inför en ny väg att utforska. Läskigt och otroligt lärorikt. Tentan gick bra som tur väl är. Måste bara komma igång med den nya tentan nu, har samlat all info men ska börja skriva snart.

Stella är så otroligt underbar att rida. Allt har släppt och jag hoppar av med ett leende efter varje pass. Det är en otroligt härlig känsla som jag hoppas hänger kvar. Red halva passet i skogen och halva på travis. Det var hatkärlek från Stellas sida. Hon älskade det samtidigt som hon tyckte det var jobbigt. Helt sjukt vad hon har utvecklats sen jag red henne senast på travbanan.

Av Alice - 4 april 2013 07:06

Strålande väder och jag ska snart klä på mig inför Enzos promenad. Kommer bli kallt men både jag och Enzo behöver motion. Idag väntar skola en stund och sen ska jag till granngården, behöver fylla på stallpelletsen och köpa magnesium. Förövrigt mår jag otroligt bra, allt känns precis som det ska och jag är glad och pigg!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards