Alice Cehlin

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Alice - 2 augusti 2012 17:52

Nu ikväll eller eftermiddag har det blivit fika hos mormor och sen mys i stugan och bad i sjön dock inte för mig, badkruka nummer ett! Ska snart packa ihop och dra oss mot stallet.

Av Alice - 2 augusti 2012 14:30

Glömde berätta om min favorit kund som igår bjöd på dagens kommentar: en kvinna utan rumpa är som en begravning utan lik! Den gillade jag skarpt varpå kunden säger att jag ska vara nöjd med min kropp. Tycker att mina kunder är något extra och han säger alltid bra eller mindre bra kommentarer till mig.

Av Alice - 2 augusti 2012 14:25

Idag var bea och jag i Karlskrona och jag lovade Olof att inte shoppa något men när bikinis var på rea kunde jag inte låta bli så en följde med hem. Anledningen till resa till Karlskrona var att flytta över pengar pga de inte har någon kontanthanteringen på vår bank hemma i stan och tar en avgift då pengar flyttas till en annan bank men när vi väl flyttade pengar var det ingen avgift jaja skit samma. Vi fick ett besök i storstaden och dessutom god glass och mc Donald :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards