Alice Cehlin

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Alice - 5 augusti 2012 21:25

Ligger på kökssoffan med enzo och kollar på os. Tycker att teknikgrenarna är riktigt häftiga, att man bara klarar det! Jag ska dra mig mot duschen och sen sova imorgon blir det jobb 8-18 kämpigt men förhoppningsvis blir det en bra kväll med Linn.

Av Alice - 5 augusti 2012 21:03

Hästarna har gått både igår och idag i skogen. Igår var det en lite längre runda och det gick i full fart. Stella var tittig och ville inte gå först men efter lite övertygelse gick det bra. Himla fin i galoppen både i vänster och höger. Det blev bilder men Olof har kameran hemma hos sig så jag tror de kommer först på tisdag. 


Idag red mamma Tappi och jag Stella lilla rundan och idag var stella verkligen pigg men lyckades lyssna på mig och idag jobbade jag med formen i övergångarna och det gick kalasbra. För mamma gick det också bra och Olof var med som hjälp, snälla Olof <3. Galoppen var bra även idag på Stella. Något som inte var bra att Stella bet mig, helt utan anledning och vad hon fick ångra det, skit häst rent ut sagt!!


Nu blir det vila för hästarna imorgon och sen på tisdag blir det ridning för båda.

   

Av Alice - 5 augusti 2012 14:40

Just nu sitter jag i en solstol och har Sveriges vitaste ben men inser att då får dom vara det! Jag bryr mig inte jätte mycket. Olof har badat i havet och jag sitter med en tidning på behörigt avstånd från vattnet.

Av Alice - 5 augusti 2012 12:40

Har precis varit och badat med Olof, bea och Olofs hund iris. Det var rätt varmt men solen lös inte speciellt mycket så blev mest snabb dopp för mig som i vanliga fall inte gillar att bada. Nu blir det slapp några timmar innan stallet väntar. Båda hästarna ska ridas.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards