Alice Cehlin

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Alice - 30 augusti 2012 21:27

Idag reds båda hästarna en lång tur på hårt underlag eller ja vanliga grusvägar som var mjuka av regn. Tappi hade lite test för sig tvärnitade och ville inte gå men visade inga tecken på rädsla eller liknande.

Stella gick bra och var mjuk och trevlig i både skritt och trav. Plockade rätt mycket med formen och krävde lite mer än igår. Ville gärna springa upp med huvudet i växling skritt till trav- jobba vidare!

I galoppen sänkte hon sig fint och var fin i slutet av galoppen. Tappi var mycket fin och tog bra galopp. Är nöjd med hennes utveckling!

Av Alice - 30 augusti 2012 21:21

Idag har inte varit någon bra blogg dag! Jag har varit i stan en sväng med Olof på förmiddagen. Köpte nya jeans och bytte en top. Sen kom världens åskväder med åska och regn. Mysigt att vara inne så passade på att baka en hel del.

Var och red en sväng på kvällen och nu blir det slapp i soffan.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards