Alice Cehlin

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Alice - 9 augusti 2012 22:02

Det blev bara en häst riden idag och det fick bli Tappi. Stella har gått två dagar rätt hårt så tyckte att hon kunde vika sin plats åt Tappi, det tyckte dock inte Stella. Hon stod och tittade efter oss och gnäggade, mitt lilla mattehjärta värkte.


Tappi var pigg och otålig idag samt har fått en ny ovana för sig, slänga jättemycket med huvudet och hoppa framåt samtidigt. Känns sådär och jag korrigerade det så gott jag kunde. Kan tänka mig att hon gjorde så för att få komma iväg men då hade hon fel. Red iaf igenom henne bra tycker jag och stundvis går hon verkligen jätte fint!


Imorgon drar vi mot Ullared och jag har stora förväntningar! :)

 

Av Alice - 9 augusti 2012 12:27

Jag är trött idag, det gör att mitt humör inte är det bästa idag på jobbet men det får gå ändå. Idag är det fullt upp inte främst på jobbet utan allt ska packas, städa bilen, rida två hästar, byta vatten till hästarna och ja hur mycket sim helst!! Hörs senare

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards