Alice Cehlin

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Alice - 2 oktober 2011 20:29

Söndag

Fullt hus med alla saker som jag köpt i kalmar. Vi har införskaffat en transport star trailer blev det, tyvärr kommer den inte förrän i november. Stella fick en hel del nya saker. Bland annat en ny martingal som passar bättre tillsammans med min prestige sadel. Köpte även en rad med täcke ny nar de hade rea på hööks 15 % är jätte bra. Ett nytt tjockt vintertäcke som hon absolut inte fryser med sen när jag klipper henne och sen ett nytt fleece eftersom mitt fina svarta fått fötter. Cheval som jag längtat så mycket till var på regionala tävlingar och hade därför stängt så nu får jag vara så teknisk och beställa på deras web.

Jag själv köpte inte så mycket. Nya skor med kilklack, en randig topp från Cubus och massa fint på new yorker, min favvo affär. Nu ska jag klicka hem lite saker från cheval, nya schabrak, boots och ett par bruna catago skydd.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards