Alice Cehlin

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Alice - 16 oktober 2011 21:42

Idag var det klar blå himmel och -5 ute när vi körde till stallet. Stella fick mat och Olof och jag åt vår frukost, så himla skönt att sitta där och äta, läsa och bara slappa innan jobbet började.

    Blåbärs Yoggi med banan, mums!

Sen blev det då lite mockning och fixade maten till ikväll och pga älgjakt blev det vägen och sen travbanan. Provade mitt ländtäcke klipp från börjes idag också och det såg inte helt tokigt ut. Som vanligt är det min underbara pojkvän som ta bilder.

     

Vid middagstid var vi på kalas hos mormor som fyller år idag. Åt god mat och hade det trevligt innan det var dags att ta in Stella och köra vidare på BE-korts kurs.

   Potatisgratäng med kött och grönsaker

   Olof- Bonny, Bea, Jacob-Enzo   Lilla Alice    Min snygging

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards