Alice Cehlin

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Alice - 20 oktober 2011 15:51

Idag är första dagen på 3 dar som vi har internet! Jag har en sån omodern mobil så jag har inte internet som är så bra, så därför gör jag alla inlägg från datorn det innebär i sin tur att när det inte finns internet så blir det inget inlägg.

Så till allt det vanliga. Igår red jag på ridbanan i ösregn! Stella var spänd och lite stel men jag ville rida igenom henne lite innan hoppträningen och det var tur det. Hon hade så mycket energi så det fanns inte. Höger galoppen har dessutom blivit mycket bättre men på ena långsidan var det lögn att få rätt galopp så det krävdes en del innan det blev bra men sen var hon jätte duktig så då avslutade vi det ridpasset. 

pappa var så snäll så han körde upp med nya kläder annars hade jag garanterat blivit sjuk igen. Stella hade ingen tanke på att vara inne trots att det regnade så släppte ut henne och hästen tyckte det va så skönt så hon rullade sig i säkert 5 minuter!

 

Idag torsdag är det hoppträning som gäller! Känns som vanligt rätt nervöst men det kommer säkert gå bra och till nästa hoppträning är hon klippt men idag lär det nog bli svettigt för lilla Stella som både är långhårig och aningens tjock.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards