Alice Cehlin

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Alice - 17 oktober 2011 19:58

Anledningen till förra inläggets rubrik är att jag har beställt min studentmössa nu! Den blev kalas fin men väldigt bantad mot min första variant som mamma fick en chock av ;) Den kommer någon gång i april och jag hoppas verkligen den blir bra sen när den väl är klar.

 

Av Alice - 17 oktober 2011 19:46

Idag har det verkligen varit fullt upp. Jag spelade tex inte för att jag ska hinna med skolan, det handlar om prioritering! Sen var det sån fruktansvärd lunch i skolan så Frida och jag lunchade på Andra Våningen, tog skagen baguett och cola så himla mumsigt!

Jag hann med en tur till stallet senare iaf. Red Stella i skogen nu när äntligen jakten har lugnat sig. Stella tyckte det var riktigt kul och hade högt tempo och något som känns kanon bra just nu är att höger galoppen verkligen börjar bli bra. Den är inte lika stark som vänster men en bra bit på vägen genom att hon lyssnar och fattar rätt med en gång och dessutom gör hon jätte fina byten från vänster till höger vilket har varit svårt innan. Så nu är målet att bara jobba vidare och behålla det positiva men Stella verkar stolt över sig själv över att hon faktiskt kan!

    Dagens Skolklädsel

 

Dagens stallklädsel vilket är min favorit så såg likadan ut igår ;)

 

Älskar denna bilden på olof och Bonny

 

Beatrice och Enzo får avsluta denna höstdagen

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards