Alice Cehlin

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Alice - 12 oktober 2011 20:00

Idag blev det ett sent pass också ag har jobbat hela eftermiddagen. Jag har börjat med en ny stil som jag gillar starkt. Mina älskade gummistövlar är på både i stallet och under ridpasset. De sitter jätte bra och jag kan gå mil i dem. Ett par Vagabond 499 kr och älskar verkligen de.

     

 Stella fick ett bara-ute-och-lufsar-pass hon tyckte det var jätte skönt att galoppera av sig lite vara lite kravlös men ändå jobba rejält i backarna. Hon var lite tittig i mellan åt men på det hela taget väldigt fin och avslappnad. 

Olof och jag sitter även och letar efter ett hotell i närheten av Ullared eller Halmstad till den 4 November som vi ska bo på men det är inte det lättaste. Som planerna är nu ska vi också ner till Camilla och Robban och kolla på fölen och när Camillas häst tävlar, kommer bli skit kul!

På grund av olika anledningar struntade vi i utlandssemester och kör på Ullared istället vilket kommer bli grymt mkt dyrare! Inte helt okej men många nya saker och det är mer än okej :)

 

Smakar lite på varandra Stella och Suggar Chris

 

Toppi äter mest men är ändå den som är mest kompis med Stella iaf vad jag tror ;)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards