Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Alice - 25 oktober 2011 19:01

Trots att det bor många hästmänniksor runt mitt stall blir det inte av att jag tar kontakt med någon, förrens igår. Så idag har jag helt enkelt ridit med en tjej som heter Annie väldigt trevlig och glad. Jag har tidigare ridit hos henne på hennes häst vinden men sen rann det ut i sanden så nu har vi tagit upp kontakten och ska försöka rida tillsammans någon gång i bland. Det blir roligare för både stella och mig med lite sällskap. Stella verkade mest tycka det var skönt att slippa gå först hela tiden och skötte sig annars exemplariskt.

Vi red en rätt lång runda och det blev inga bilder tyvärr så det kommer en annan på Daffo och Chris.

 

Av Alice - 25 oktober 2011 10:34

Eller ja förmiddag blev det väl, det beror på hur man ser det. För mig var kl 8.30 morgon. Stella var redan ute i hagen med de andra men boxen var kvar att fixa och Falkens också så nu är de fixade med nytt spån och allting. Enzo följde med som vanligt och sen gick vi en runda (terrängrundan med alla mysiga hinder) det var tur att jag inte hade fått för mig att rida där för det var rejält blött. Stackars Enzo tyckte inte det var jätte kul men han hoppade glatt över alla hinder iaf. 

Nu har jag ungeför 2 timmar på mig att prestera bra här hemma med alla sysslor som ska göras. Sen är det skola och 3 timmar historia C.

 

     


Ha det bra! :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards