Alice Cehlin

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Älskar shopping

Av Alice - 6 oktober 2011 11:38

Idag är jag hemma från skolan har inga lektioner så det blev en hemma dag. Ska till stallet om några timmar och ta in stella inför träningen ikväll.

Hämtade hem vår transport idag också. En star trailer begagnad och enaxlad, men efterom vår bil inte får dra mer så fick det bli så. Jag lär köpa en ny sen när mitt BE-kort är klart men tills vidare är det en toppen transport!

Har även klickat hem ett par catago skydd till stella och silicongummiband. Mina PC boots kommer nog om någon dag kommer bli toppen snyggt :)

Bild

 
 
Ingen bild

Camilla

6 oktober 2011 13:13

Sådana skydd har jag med, fast mina är (var) vita :)
Har lagt upp lite kort från träningen på bloggen, tyvärr blev dom suddiga :(

Jag är ledig helgen 22-23 oktober och sen 5-6 november, om ni kan nått av dom datumen? Den 6 november kommer antagligen Chanel debutera i 1,20, så hade varit roligt om ni ville följa med då ;)
Kram

Alice

6 oktober 2011 16:31

okej ska kolla dom :) som det ser ut nu jobbar jag helgen 22-23 men jag kanske kan byta bort den ;) den 5-6 november ska kanske olof o jag på semester men det är också sånt som inte är klart ännu får kolla det så får vi höras ;) hade varit jätte kul att både komma o se fölen och se chanel tävla :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice - 7 november 2013 11:48

Hej alla fina där ute! Här är uppdateringen inget vidare och ibland blir det bara så helt enkelt, det finns så mycket viktigare saker att göra än att känna ett "måste" över en blogg. En blogg är inget jag stressar över, det finns massor av bloggar ...

Av Alice - 10 oktober 2013 20:33

Idag har det varit jobb hela dagen och det är ingen mening att ens kommentera den kassa uppdateringen eftersom jag inte prioriterar att blogga speciellt mycket. Bloggen får den tiden som blir över och när jag har motivation till den helt enkelt. Otro...

Av Alice - 8 oktober 2013 11:22

Det rasslar bara till lite så var det helg och nu är det tisdag igen, galet vad tiden går. I lördags skulle egentligen Jocke tränat nere i skåne men den blev inställd så istället tog vi en tur till Kalrskrona för att shoppa lite saker till hallen och...

Av Alice - 4 oktober 2013 17:02

Här bakas det kanelbullar för fulla munnar, de ser goda ut så hoppas de blir det också. Stella gick ett pass i morse, det blåser storm om vartannat här men hon gick förvånansvärt bra ändå. Det har även kommit hem spån nu så hästarna kan vara inne fra...

Av Alice - 3 oktober 2013 08:41


Otroligt att det redan är torsdag, nyss var det måndag. Jag längtar till helgen då händer det massa kul saker som kommer upp på bloggen senare. Jag jobbade tisdag och onsdag så därför har bloggen som vanligt hamnat lite efter. Idag är det däremot sko...

Ovido - Quiz & Flashcards