Alice Cehlin

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Alice - 1 november 2011 21:00

Kollade som sagt på olofs träning idag. Han tränar ju-jutsu i Ronneby och ska snart gradera till blåttbälte fast man kan tro att han har minst bruntbälte han är grym! Det var ca 15 som tränade och även fast jag inte är så inne på det med kampsport så är det kul att kolla på ändå och alla kast och brytningar, sjukt att det bara går.

     

 

Av Alice - 1 november 2011 15:49

Idag har det blivit en snabb frukost innan jag fick kasta mig på cykeln till stallet. Kl 10 hade Annie och jag bestämt att vi skulle rida och en liten bit in på rundan börjar Stellas baksko att glappa, kul. Skit samma åker den så gör den annars är det bara tur om den sitter tänkte jag och fortsatte i bra tempo. Rundan i sig gick jätte bra vi var ute i 2.5 timme och höll bra tempo. Känns skönt att få sällskap ibland då stella och jag blir gladare och sen finns det en annan som kan gå fram ibland vilket stella uppskattar. När vi sedan närmar oss hemmet frågar jag om Annie ser skon för jag hör den nämligen inte och tror då att Stellis har tappat den, men jodå Annie ser skon och jag blir nöjd. Väl hemma upptäcker jag att halva skon sitter kvar och hårt också så nu är jag himla glad att hovis kommer på Torsdag. Då blir stella dessutom klippt också :)

kvällen ser lugn ut ska kolla på Olofs träning, ta in Stella och börja fundera på vad jag behöver packa inför helgens resa :)

   

Roligare ute än inne ;)   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards