Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Alice - 21 november 2011 20:17


Stella är inte till salu men det svart schabraket ;)


   

Av Alice - 21 november 2011 19:37

Känner mig lite små sjuk nu såhär i höstvädret, har frusit och min hals och öron är inte på topp alls. Det går nog över min metod brukar vara att ignorera smärta, tills det inte går längre och då brukar det bli medicin. Iaf skolan har flutit på bra men tråkigt nog har vi fått en gigantisk uppgift i psykologin till filmen Billy Elliot vilket då är en analys med anknytningar till tidigare psykologiska perspektiv, ni hör ju redan här att jag kommer få problem.

Stella har fått gå på lite halvfart idag, det kommer bli jobbigt nog denna veckan så idag blev det bara skrittbandet i 30 min men hon verkade lika glad ändå.

Veckans planering ser ut som följande:

Tisdag: Rida en skogstur på morgonen sen spela på kvällen

Onsdag: Prova ut sadlar på travbanan och anette ska massera igenom Stella

Torsdag: Rida en liten sväng på ridbanan och prova den nya sadeln om någon passar

Fredag: VILA jag jobbar kväll

Lördag: Skogstur med sällskap

Söndag: VILA jag ska spela på en julmarknad och sen körkorts kurs


Förövrigt håller jag då på att ta BE-Kort och det kan nog var något av det värsta i mitt liv, hur kan man få för sig att ställa upp på en sån sak när man aldrig i hela sitt liv har kört med släp? Sen ska jag dessutom köra en stackars häst där i. De människor som har åkt med mig när jag kör vanlig bil undrar hur sjutton jag kunde bli godkänd, och det vill inte säga lite. Själv tycker jag att jag ska satsa på en rallykarriär, det hade varit så coolt!

Gammal bild men kommer mer nya bilder imorgon eller någon annan dag :)

Ha det bra! 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards