Alice Cehlin

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Alice - 24 november 2011 18:01

Japp, jag har bestämt mig för att det får bli en wintec som ska byggas om. Efter mycket snack med sadeln ägare så ska vi prova på det och hoppas på det bästa. Känns toppen. 

Stella gick i paddocken idag med övning som är baserat på den senast häst och ryttar. Snett igenom, volter, åttor och skänkelvikning. Det gick kanon bra, hon var lite tjurig i galoppen och det sa hon ifrån tydligt men sen till slut var hon jätte rund och fin och jag tror mina händer börjar bli bättre. Det är svårt att ändra på något som redan är så väl inlärt. Som flera andra torsdagar brukar jag städa hela alltet och så blev det även idag. Fast jag måste erkänna att jag fuskade något, köket blev inte så grundligt städat lite dammsugning bara typ. Men resten av bygget skiner ;)

Ikväll ska jag till min älskade Olof och förhoppningsvis ska vi bara slappa framför tv:n, det är det som är mest akut just nu.

Jag räknade även igenom mina timmar på projektarbetet igår och fick ihop 46 timmar, hmm bara 54 timmar kvar. Det värsta är att detta ska vara inne i Mars och jag har haft ett år på mig och endast fått ihop 46 timmar det är dåligt :(

 

Tänk att det är såhär grönt ute och det är första advent snart, det ska vara frost och minsugrader nu. Längtar faktiskt jätte mycket till vintern.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards