Alice Cehlin

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Alice - 27 november 2011 20:06

   

Bilder från tävlingen

   E

En egobild från 2009

Av Alice - 27 november 2011 19:14

Idag blev det en planerad dag ut i minsta detalj. På morgonen var vi på Ronnebys nya ridanläggning och kollade på en klubbtävling där Ronya var med (en kompis till mig som red med mig tidigare). Hon rider en jätte fin arab och kämpade sig runt 2 rundor. Jag tycker det såg jätte bra ut och är imponerad över att det faktiskt finns folk som vågar tävla, jag är ju rädd för allt som heter tävling. Konstigt att jag ens lyckats skrapa ihop så många rosetter som jag har. Jag funderar även på att ställa upp i en liten pay and jump med stella efter jul om nu vägarna är skapliga. Det blir inte högt det är en sak som är säker!

Jag har även spelat på julskyltningen idag och det var blött kan jag säga, usch! 

Nu är alla hästar inne och står och mumsar på ensilage. Jag fasar för nästa vecka då det blir stora ensilagebalar istället för de vi har nu på 75 kr/st. 

Veckans planering:

Måndag rida på travbanan

Tisdag rida ute i skogen kanske hoppa naturhinder

Onsdag rida på ridbanan

Torsdag hoppträna

Fredag VILA

Lördag rida i skogen

Söndag VILA och kanske skrittbandet.

Det var dagens inlägg, bilder kommer i ett annat inlägg för de vill inte läggas in :(

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards