Alice Cehlin

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Alice - 23 november 2011 18:08

Usch denna dagen är en sån dag som man skulle kunna lägga i en sop påse och kasta det hade inte gjort något. Det enda som har varit positivt är att jag träffade Olof älsk en liten stund och Stella gick jätte bra på travbanan. Det som dock var dåligt var att ingen av mina tre sadlar passade. Eller jo wintecsadeln passade perfekt men sen när jag hade ridit klämde den på höger vid manken och et är precis samma fel som på pessoan! Jag blir galen! Så nu finns det två alternativ: 

1 Åka till fåglasång och bygga om en wintec

2 låna hem sadlar som inte finns betala mer pengar och chansa på att någon passar, det som är problemet med detta alternativet är att det finns inte fler sadlar att testa för de är inte ens i nähete av vidden som behövs.


Så just nu ser det ut som att vi ska till Börjes och kolla om de har några sadlar som kan vara av intresse och kanske köpa hem en prinsville bara för att kolla hur vinklarna är. Det som jag inte fattar är hur sadeln kan ligga så grymt bra och sen ändå visa tryck även fast det är luft. Alltså borde det vara mig det är fel på. Nej jag orkar verkligen inte jag ska ringa igen imorgon och hoppas på det bästa. 

Om man nu ska se det positvit kan man säga att jag sparade ex antal tusen på detta. Alltid något ;)

Stella verkade också gilla sadeln hon var inte irriterad det minsta och massagen i sig gick också bra och hon är mycket mindre spänd och visar inga låsningar. 

Sen har jag ett ländtäcke till salu i storlek ponny fast passar stella bra så rätt stort. 


Enzo var med i stallet och underhöll mig. Känns skönt att ha lite sällskap på deppdagar.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards