Alice Cehlin

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Alice - 7 november 2011 19:02

Idag har jag en sån träningsvärk så det finns inte av denna värld, tack Camillas hästar för det. Hehe ;) Det är på sätt och vis bra med träningsvärk då vet man att man faktiskt gjort något. Men det gör så grymt ont!

Idag har stella fått röra sig i hagen och sen gått 30 min på skrittbandet på 5 program med 2/3 höjd och fått träna ryggen lite. Jag skruvade upp farten lite så hon fick länga lite och hon verkade trivas bra med det och hon var väldigt avslappnad.

Det var dagens stallvistelse och efter mockning och mat var stella nöjd. Imorgon kommer en massör och ska kolla igenom Stella ska bli spännande.

Avslutar med en bild på hur stella ser ut för tillfället med klippningen.

 

Från den vinkeln ser hon jätte tjock ut hon är inte så tjock i vanliga fall ;) 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards