Alice Cehlin

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Alice - 5 september 2011 19:19

Idag är det åter dags för en grå och blöt dag. Stella var dagen till ära super pigg och kändes som en tickande bomb som snart skulle explodera men det blev inte så farligt. Det var väldigt halt i skogen så det blev mycket tillbaka och det uppskattades inte något vidare. Dessutom ska hon inte gå så mycket denna veckan pga jag jobbar sena kvällar. Därför blev det en lång tur i skogen. 

Klättrade en del och galopperade mycket, det viktigaste var att det var possitivt och det kändes väldigt glatt och roligt idag.

Stella  glad = Glad Alice

Första bilden är sen Provridningen i regn därför fick den följa med. Sen en sol bild för att inte glömma bort att det finns fint väder, på den bilden syns även mitt nya träns :)

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards