Alice Cehlin

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Alice - 24 september 2011 16:52

I torsdags var det som sagt dags för hoppträning på Ronnebys nya anläggning. Det var även första hoppträningen inomhus för mig och stella vilket var lite nervöst hon hade bra energi men blev trött på slutet. Jag hade dålig fokus och koncentrerade mig mer på hur Stella gick om det va rätt galopp och liknande istället för att kolla var vi skulle ta vägen men det blev bättre när jag bara skärpte mig. Den slutliga banan blev rätt bra men som vanligt har jag en tendens att sätta av henne för tidigt och inte vara kall och vänta ut henne.

 

Eftersom mamma glömde kameran blir det en bild från förra gången vi tränade och detta är från uppvärmningen.


Fredag blev en hel vilodag för Stella hon var ute i hagen med sina kompisar och mamma pysslade om henne då jag jobbade kväll hade jag inte möjlighet till det. Olof och jag var även på en tripp till Karlskrona och träffade lite av hans kompisar från högskolan. Väldigt trevliga typer och faktiskt rätt normala. 

 

Så nu är vi framme på dagens datum. Jag har jobbat idag också och ska en runda till stallet ikväll. Mamma har tidigare fixat Stella så jag ska bara pyssla lite med henne men inte rida det får vänta till i morgon hon rör på sig mycket och lider inte av att vila två dagar i rad. Kvällen blir lugn med lite tacos och film med syrran.

Ny dag i morgon, nya tag och nya krafter med mycket energi.

Ha en trevlig kväll!

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards