Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Alice - 26 september 2011 19:44

Idag var det då måndag igen. Det innebär en lång skoldag med start kl 10 och gick till 15.30 sen lite klarinett spel. Konstigt att jag ens kommer ihåg något av alla grepp när jag inte har spelat på nästan ett halvår.

Efter skolan åkte jag en sväng till olof Snygg som bjöd på mackor och bullar så gott, utnyttjar min pojkvän lite, kommer dit och äter sen åker jag hem igen. Stella fick sig en rejäl runda idag och vi var minst lika envisa båda två. Hon höll starkt på sin åsikt att det går mycket bättre att bara galoppera i vänster galopp och jag håll då på motsatta, men som det ska vara så vann jag denna kamp. Resultatet blev en väldigt sur Stella som då för att visa sin tjurighet små bockade och studsade över hela vägen.

Till att göra det ännu bättre hade jag ingen martingal idag då hon har fått lite skav av den. Jag trodde inte den hjälpte så mycket men jodå det märkte jag tydligt idag! Iaf så var hon jätte fin till slut och lyssnade jätte bra. Duktig häst.


 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards