Alice Cehlin

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Alice - 13 september 2011 20:08

Idag blev det tidig stalltur eller tidig går ju självklart att diskutera men för mig är 8 tidigt när man inte går i skola. Stella var inte jätte pigg på att ridas hon tyckte inte det minsta om alla lastbilar som var precis utanför. Väl ute i skogen skötte hon sig däremot bra. Det blev mest lite check så att hon var där jag ville och gick som jag ville och inte tjurade ihop, vilket var helt bra idag. 

I morgon blir det en tur till paddocken och på torsdag ska hon få gå på bandet hennes träningsupplägg är rätt tajt en det är hennes mage också. En stor mage kan vi inte tolerera om hon ska lyckas ta sig över hinder.

Räknar även ner dagarna till vi ska till Kalmar och Chevalridsport och hööks. Känner hur pengarna försvinner men det är klart värt det.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards