Alice Cehlin

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Alice - 14 september 2011 14:04

Idag är jag helt ledig från skolan, eller vi ska fixa med projektarbetet vilket inte ligger på priolistan just nu. Det blev en tur till stallet istället. Stella var på bra humör idag så fixade till hennes man och svans och fixade upp putsen på henne så till o med grannen kom in och tyckte att han bländades. Alltid kul att få komplimanger. Det tyckte tydligen Stella också och sträckte på sig lite extra.

I paddocken var hon däremot väldigt tveksam. Målet med dagens ridning var att få till mjuka övergångar och avsaktningar vilket inte var några problem. Problemen var mer imellan allt. Det är tur att jag är så cool och bara skrattar bort hennes försök till att å göra som hon vill och tar lugnt och bestämt hand om hennes bestämda vilja. Egentligen inget allvarligt men rätt gulligt att se hur besviken hon blir när hon märker att det inte är någon idé att försöka ligga ner i kurvorna...


 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards