Alice Cehlin

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Alice - 10 september 2011 19:45

Igår var första dagen på 3 dagar som jag va i stallet och pysslade med Stella. i onsdags vilade hon och jag bara kollade till henne i hagen. I torsdags hade vi inventering på jobbet så då fick mamma i uppdrag att gå ut en sväng med henne. Även fast hagarna är stora så rör hon inte på sig så jätte mycket så lite promenad var jätte bra. Igår jobbade jag kvällen men pysslade med henne efter det och så fick hon gå på bendet i 30 min. Hon var super duktig gick på direkt och tyckte det var behagligt och hon var helt avslppnad. Höjde hastigheten lite och lyckades hitta precis hennes läge. 

Idag var det då invigning på Ronnebys nya ridanläggning. verkar vara jätte bra och det var ett stort ridhus och stora hagar. Stella fick lite pyssel och sitt täcke inför natten.  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards