Alice Cehlin

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Alice - 18 september 2011 18:48

Känner mig inte på topp idag. Därför en väldigt lång dag. Kalas hos farfar väldigt goda kakor men känner mig ständigt trött. Stella var ute en sväng idag också ingen feber idag heller, lycka. Olof hängde med mig men han va också sjuk så det blev bara en liten sväng fast mycket jobb ändå. Galopperade i olika tempon och växlade mellan gångarterna rätt mycket och samlade och ökade fick fin respons och höger galopp är mycket bättre. Det handlar bara om att försöka vara lite på hugget och inte vara lat utan verkligen träna men o andra sidan inte till överdrift. Det ska alltid vara possitivt.

Pga min kamera inte är den bästa blir det inte så många nya bilder. Räknar istället ner dagarna till vi ska till Kalmar, min lista på måste-ha-saker blir bara längre och längre. 

   Stella med öronen frammåt passa på att kolla noga för det är inte ofta man får se det :)

 

Måste även lägga in en bild på Enzo som är vårt lilla charmtroll.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards