Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Alice - 25 september 2011 18:20

Jobbat sista dagen för denna veckan i för sig är det söndag så blir sista dagen hur man än ser det. Jag och syrran hittade en ny mysig runda igår med massa små söta hinder. Den va inte så lång men rätt bra terräng med bra backar som stärker ryggen och sen en stenmur, dike och en del träd att skutta över. Stella var väldigt skeptisk till att hoppa över diket som dessutom var rätt brett men tillslut lyckades hon ta mod till sig och hoppade över riktigt stiligt, min insats i det hela var inget att skryta med men vi kom över iaf.

Eftersom rundan var rätt liten blev det några varv på banan också vilket innebar intervall träning ochmycket kontroll övningar för att visa att jag bestämde och inte Stella.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards