Alice Cehlin

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Alice - 3 november 2012 14:26

Ikväll ska jag ut med jobbet på lite party eller nja får väl se hur mycket party det blir vi ska ta en drink först och sen äta på thai verkar som om det är iaf ett litet gäng som ska ut efter men det får vi se. Jag lär ha mega träningsvärk imorgon och sen är jag dessutom förkyld så får väl se hur det blir med det :)

 

Av Alice - 3 november 2012 14:20

Jag var så himla nervös att jag nästan ville spy innan vi åkte till stallet. Såg att alla broddarna satt kvar och drog åt dem lite och sen bar det iväg med alla grejor och häst. Var i god tid och stella var ko lugn, mamma höll henne och hon stod still, överrumplad över alla hästar och stirriga ryttare.


Jag hittade min plats rätt långt bak i ett led av ca 20 hästar. Hade en gammal kompis som bromskloss med sin snälla häst men hör och häpna, Stella lyssnade på mig och var så himla bra. Har jag sagt att jag älskar min häst?! Hon var så himla cool och lyssnade på minsta lilla. Hinderna var rätt tittiga ed plåttunnor och massor av granar och fladdrande saker. Det enda hon tittade på var en gran men då tog vi om den och då gick det perfekt. 


Hon hoppade mig nästan ur sadeln på vissa hinder, hon tyckte det var så himla kul! Detta var första hubertusn med Stella men definitivt inte den sista! Jättekul att träffa massa människor som det var längesen jag träffade och stämningen var på topp!

Bilder kommer när jag har tid att föra över bilder från mammas kamera :)

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards