Alice Cehlin

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Alice - 30 november 2012 18:42

Har varit i Karlskrona hela dagen och shoppat julklappar. Nu är allting klart och det ska bara svepas in nu. Känns jättebra! Stella har vilat idag och nu ikväll har vi bara fixat stallet och tagit in.

Hela helgen blir det jobb, lite sjukdom vilket innebär mer jobb och pengar till mig. Eventuellt ska vi på julskyltning på söndag då Stella ska vila. Imorgon blir det iaf ridning i vanlig ordning :)

Av Alice - 30 november 2012 07:44

Själv har jag inte orkat gå upp ur sängen för att kolla. Hopptränade igår och det gick bra. Eftersom botten har blivit bytt var det tungt så blev en hel del bommar och lite små hinder. Jag red Stella på hack och både jag och min tränare tyckte hon blivit mycket lugnare i huvudet med det. Styrningen och bromsen fungerar så hon tyckte jag skulle fortsätta med det och variera.

Hoppningen i sig gick bra. Det var ett himla tryck i Stella och allt gick bra förutom att jag måste bli bättre på att trycka ner min häl.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards