Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Alice - 25 november 2012 19:26

Det får bli såhär eftersom jag verkar vara dålig på att hålla mig till planering men gillar att ha något att strukturera upp mig till. Så här ser det ut i mitt huvud just nu iaf.


Måndag: Travbanan fokus på lösgjord och galoppen

Tisdag: Ute ritt med Stella

Onsdag: Paddocken med Stella och skogen med Tappi ev

Torsdag: Hoppträning med Stella

Fredag: Skritt (TENTA ska lämnas in)

Lördag: Uteritt med Stella och Tappi

Söndag: VILA


Nästa vecka ser mer intensiv ut vill jag lova.

 


Av Alice - 25 november 2012 19:20

Jobbade hela dagen idag och det gick bra, fick en del gjort iaf. Det ösregnade men vi tänkte trotsa regnet och rida ändå men när vi kom upp till stallet var allt fixat och hästarna inne och Stella såg inte vidare pigg ut på en ritt så nja hon fick vila idag. Gillar inte att denna veckan har blivit så otroligt oseriös, bättring! 


Olof har fixat super god kvällsmat idag eller håller på iaf, har gjort potatisgratäng och kött med gräddsås, mumma! Imorgon ser planerna ut som följande: Morgonpromenad med Enzo, läkaren, fika med kompisar och rida Stella på travbanan. 

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards