Alice Cehlin

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Alice - 20 november 2012 17:19

Hon är söt min häst, dag var allting farligt och det hjälpte bara om matte gick före annars stod hon fast frusen i marken. Iaf gick det bättre än vad jag trodde att rida den rundan som jag tänkt. Det blev mycket skritt på asfalt och sen galopp på underbart fin grusväg. Hon kändes kalasbra fast blev lite tung i handen ibland.


Känner att jag inte har sådär jätte mycket mer at säga om dagens pass, tanken var att vi skulle ha kul och rida lite längre än vad vi brukar och det fixade vi utan problem. Var ute i ca 2 timmar och humöret var på topp. Imorgon blir det paddocken och då följer Olof med och tar bilder. Det ser jag fram emot :)

 

Av Alice - 20 november 2012 11:02

Härlig start på morgonen. Allting är nästan klart inför fredagens äventyr. Skönt! Det är skola idag iaf och sen ska Stella ridas en längre runda i skogen om det inte händer något oförutsett.

Ska försöka fixa lite hemma och sen kommer det bli mycket tenta plugg.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards