Alice Cehlin

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Alice - 4 november 2012 19:44

Idag var det mycket som blev gjort hemma. Hjälpte mamma med lite träd som sågats ner och sen allt löv som ser så tråkigt ut. Enzo var så söt, han hoppade över ett litet hinder och tog i för kung och fosterland :)

Av Alice - 4 november 2012 12:03

Goddagens gott folk! Idag är det inte det högsta tempot kan jag lova. Det var en helt okej bra kväll igår och kul att träffa lite folk. Var först på andra våningen och tog lite att dricka och sen gick vi till thai och åt buffé, jättegott och bra på alla sätt och vis. Tyvärr var det inte många som kunde följa med vidare sen och jag var väl delvis en av dem. Jag följde med några timmar till och sen hämtade olof mig vid 23,30. Kände mig rätt färdig då, gick upp tidigt och förkyld på det.


Idag däremot är en ny dag och Stella ska gå på bandet, det var först tänkt att rida Tappi men sen är Olof iväg nu någon timme fram till ca 14,00 och då känner jag att jag behöver fixa en del här hemma, bland annat min uppgift till seminariet. Usch!

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards