Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Alice - 21 november 2012 10:04

Det verkar som om Stella blir nypt i mungipan av novabettet, det är även en liten vass kant längst ut. Så min fråga till er: Har någon något tips på bett som kan fungera till Stella som har problem med lanerna?


Har funderat på ett eggbett eller ett muffbett som då har fasta ringar som inte kan nypa. Har kollat storleken på novabettet och det är bra i storleken. Jag brukar inte vara känd för att vara hård i handen heller. 

   

Av Alice - 21 november 2012 09:14

Godmorgon på er. Känner mig inte på topp idag. Ibland tar livet en ny snurr i karusellen och det står en stackare utanför kön som inte får plats i karusellen. Det är jobbigt att såra någon som inte vet någon direkt anledning oh kanske finns det egentligen inte någon anledning utan att det helt enkelt måste bli så. Även om det är jobbigt, hemskt och tråkigt. För alla vill ju vara den snällaste människan på jorden. Även jag. 


Idag är det iaf en ny dag och jag ska försöka göra det bästa utav den. Olof och jag ska ha sällskap till paddocken med Stella och det kommer förhoppningsvis bli lite bilder. Det är uruselt väder men hoppas det går ändå. Ska träna lite på det som behövs. Vänster galopp på volt och sen de där galoppombytena som jag måste bli bättre på. Ska träna över bom idag, det är lättast. 

Nu först en rejäl frukost!

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards