Alice Cehlin

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Alice - 18 november 2012 18:47

Ikväll är Olof hos mig och stannar till iaf imorgon kväll. Underbart med sällskap!
Måndag: travbanan med Stella
Tisdag: skola 10-13 skogen med Stella
Onsdag: paddocken med Stella
Torsdag: skogen med Stella och ev tappi
Fredag: vila
Lördag: jobb 11-15 både Stella och tappi ska ridas i skogen
Söndag: jobb 11.30-15.30 vila för hästarna

Detta kan ändras eftersom det kan tillkomma jobb under veckan annars försöker jag hålla mig till detta.

Av Alice - 18 november 2012 17:17

Håller på som bäst att fila på en önskelista och det är mycket som är hästrelaterat även om jag tidigare sagt att jag inte behöver mer. Jag behöver nya svarta ridbyxor vilket är ett måste snart, mina nuvarande är som ett par nätbyxor med alla de hålen. Jag skulle även vilja ha en ny ridhjälm som inte är en lättviktshjälm. En charles owen ayr8 leather look eftersom min vardagshjäl också sjunger på sista versen. 


Hör och häpna är det inga schabrak på min önskelista detta året. 

 

Av Alice - 18 november 2012 14:50

Det var så mysigt att vara på julmarknad. Tomtar, glögg och julgranar underbart på alla sätt. Köpte lite små saker men inget super roligt. Sitter i bilen hem nu och ska ev inom Ikea för mat.

Av Alice - 18 november 2012 11:18

Nu är vi på väg till Huseby julmarknad med hela Olofs familj. Ska bli jättekul har aldrig varit där innan.

Stella ska vila idag och Hans tar in hästarna ikväll om vi kommer hem sent. Fixade allt innan på morgonen, ingen sovmorgon här inte :)

Av Alice - 18 november 2012 11:18

Nu är vi på väg till Huseby julmarknad med hela Olofs familj. Ska bli jättekul har aldrig varit där innan.

Stella ska vila idag och Hans tar in hästarna ikväll om vi kommer hem sent. Fixade allt innan på morgonen, ingen sovmorgon här inte :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards