Alice Cehlin

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Alice - 19 november 2012 19:14

Red Stella idag i mörker vilket jag hatar. Det enda som är bra är att jag koncentrerar mig mer på känslan än hur det verkligen ser ut.

Red fram på asfalten och gjorde förflyttningar och öppna. Gick riktigt bra, Stella var mjuk redan från början. Fick jobba lite mer med vänster men inget överdrivet.

På travbanan jobbade jag med traven i lite lägre form och i galoppen jobbade jag med att få henne att lyssna och sen inte köra upp huvudet bland stjärnorna. Det gick rätt bra och när hon slappnade av nöjde jag mig och travade i låg form och skrittade av.

Det va längesen jag jobbade galoppen på travbanan och tyckte det gick bättre än väntat. Kan inte fatta att båda galopperna är så liksidiga.

Av Alice - 19 november 2012 19:07

Allting är som en dimma idag. Mådde riktigt dåligt i morse så Olof fick följa med på Enzo promenad. Härligt med sällskap. Fixade frukost och bara slappade fram till naprapaten.

Som jag trodde hade jag två nya låsningar i ländryggen men som vi fick bukt med. Rätade ut lite knutor i nacken och axlar så nu känns det riktigt bra!

Nu är jag tillbaka hos Olof igen och sover hos honom. Skola imorgon. Fick resultatet på min första tenta- godkänd, så jäkla bra!!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards