Alice Cehlin

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Alice - 15 november 2012 19:54

Ronya fixade Tappi himla bra. Hon har stor erfarenhet av inte så rutinerade hästar och fixade en het Tappi kalas bra. Blev en hel del galopp och trots att hon taktade en del och hade svårt att slappna av på slutet gick det himla bra. 


Stella var fin och lyssnade bra. Hon blev bättre och bättre under rundans gång och blev fin i formen. Bogarna fick jag passa en del men efter lite knix blev hon bättre. Jaa jag gillade Stella idag, hon gjorde det jag bad om och gjorde det bra. 

 

Av Alice - 15 november 2012 19:46

Vilken hemsk start på dagen, eller det var otroligt skönt men blev så otroligt stressad. Försov mig nämligen så Olof fick köra in till skolan i 190. Väl i skolan gick det himla bra iaf gillar min ena lärare hon är förstående och himla duktig. Olof fixade mat sen och sen hämtade jag syrran och en kompis i skolan.


Ronya följde med och red Tappi sen mer om det sen. Följde sedan med Ronya och red en av hennes hästar och det gick himlans bra fast jag var så grymt rädd. Vildsvin runt knuten och mörkt, kan det bli bättre? Usch. Tur att Ronya är så cool. På vägen hem sen höll jag på att krocka med världens största älg gud vad stor den var. En stor tjur!

Nu ska jag slappa ikväll och imorgon kör jag järnet på jobbet, ska ev jobba lördag också.

 

Hebbe som jag red idag :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards