Alice Cehlin

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Alice - 7 december 2012 22:14

Bea är på maskinen konsert och Olof är i Stockholm. Vad gör jag då? Jo jag sitter framför film med gott fika och bara njuter av lite slapp. Ska jobba hela helgen och hinna med lite annat också.

Av Alice - 7 december 2012 15:13

Efter skolan idag fixade jag de sista julklapparna och hade sällskap med Cissi en bit. Hämtade Bea och lämnat henne igen, intressant jag vet! Efter konstaterande att "jo det snöar" och dessutom är det milt ute, blev stellas motion indragen. Jag har lite dåligt samvete men känner samtidigt att det kanske är just det hon behöver idag, lite vila och bara känna att allt är lugnt. Så tar jag hand om alla problemen imorgon på travbanan. Nu när det dessutom är milt ute blir det super mycket styltor så därför blir det lite lugnt nu fram till tisdag när hovis kommer och sätter på snösulor. 


Ska städa nu och upp till stallet och fixa sen :)

 

Av Alice - 7 december 2012 07:13

Ställde klockan tidigt idag för att kolla på julkalendern :) lite julstämning måste det bli. Idag är det skola och sen ska jag hämta bea.

Stella ska ridas på travbanan och jag har inga förväntningar. Jag ska inte bli arg det är väl kravet. Jag ska försöka rida igenom vänster och få bukt med det och sen måste jag försöka göra något åt galoppen. Det är typ det. Ha en bra dag alla fina :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards