Alice Cehlin

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Alice - 25 december 2012 19:48

Hemma igen efter jul hos mormor och morfar. Två nya muggar från Filippa k så nu är det bara att köpa vidare även en tröja från back on track och en ny foundation fick följa med hem och lite annat kul. Underbart.

Av Alice - 25 december 2012 16:05

Bloggen har fått minst tid nu dessa dagarna. Igår jobbade jag och sedan var jag hos Olof med hans familj. Underbart mysigt med mycket julklappar, god mat och trevligt sällskap. På kvällen var farfar hos oss och då blev det lite fika och lite mer julklappar.

Jag brukar inte vara något fan av att skriva allt men kan bara nämna lite kort vad jag fått. En ring, bok, ett Rambo Fleece till Stella som satt perfekt, kläder, pengar och lite annat smått och gott bland annat en otroligt mysig pläd av Olof.

Idag är det mormor och morfar med kusinerna som gäller. Underbart. Det är jul på riktigt för mig. Stellas ben är mycket bättre idag. Det är fortfarande lite tjockt med inte varmt eller ömt så nu känns det bra.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards