Alice Cehlin

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Alice - 9 december 2012 23:30

Äntligen är snyggingen min hemma. Allt är som vanligt igen!

Av Alice - 9 december 2012 23:29

Äntligen är snyggingen min hemma. Allt är som vanligt igen!

Av Alice - 9 december 2012 19:30

         

Av Alice - 9 december 2012 18:49

För det första är jag lättad. Jag känner mig lite lättare nu när vissa saker är avklarade och utredade till iaf en del. Kanske kan tiden läka en del sår och göra något bra av det. Jag jobbade idag mellan 11,30-15,30 och det gick bra. Hann dock inte med allt jag skulle men en del iaf och det är ju alltid något. Olof är påväg hem från stockholm men som det ser ut nu sitter de fast i alvesta och kan inte komma hem. 


Pappa hjälpt mig i stallet i morse så nu i kväll var det bara att ta in, skönt. Stella vilade idag men de hade busat rejält i hagen i morse så motion hade de fått ändå. Har fixat med en hel del måsten nu ikväll och denna veckan som kommer måste jag ta itu med min rapport i skolan. Skit på den säger jag! Rätt skönt att inte sitta med den i mellandagarna så att börja är väl ett måste det också. 


Nu i veckan kommer hovis och ska sko båda stella och förhoppningsvis tappi också. Stella ska få på sig snösulor vilket känns jätte skönt. Håller det sig kallt blir det inga styltor men eftersom det pendlar mycket är det lättast med sulor. Jag ska ringa massören imorgon också. Jag ska till naprapaten och på lördag är det storjakt. Ja denna veckan kommer också att gå.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards