Alice Cehlin

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Alice - 14 december 2012 13:44

Känner att det är väldigt mycket dålig energi på bloggen nu men jag saknar motivation (som alla andra) och nu verkar det även som om jag dragit på mig någon äcklig förkylning. Har grymt ont i halsen och fryser. Bara det inte bryter ut på riktigt är jag glad. På morgonen hade min grupp i skolan handledningsträff och den var givande faktiskt. Min artikel om psykologi blev underkänd som jag trodde så bara att leta upp en ny, vilket även en kompis gjorde så nu är vi på rätt spår igen. 


Var hos Olofs syster en sväng, alltid lika mysigt! Nu blir det stallet, både Stella och Tappi ska gå en lite längre runda med backar och förhoppningsvis är det lite snö kvar. De flesta skrapade vägarna när den riktiga snön kom men sen dess har det kommit lite som ligger kvar och gör att det blir lagom mängd för hästarna.

 

Av Alice - 14 december 2012 06:06

Uppe med tuppen idag. Ska vara på skolan tidigt och Olof följer med. Troligtvis blir det lite shopping sen och sen ska båda hästarna ridas. Som det ser ut nu ska de gå en lite längre runda. Det kan dock ändras.
Ha en bra dag alla :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards