Alice Cehlin

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Alice - 23 december 2012 23:07

Känner mig som en Nisse i verkstaden, slår in paketer på löpande band och jag älskar det. Att göra paketen fina är himla kul, det är ett av få plan som jag kan vara kreativ på. Hade lite mini julbord här hemma enligt tradition och alltid lika gottit.

Imorgon ser planerna ut som följande: fixa stallet, jobba till kl 13, åka till Olof, fira jul där, åka hem fira jul här och sen sova. Underbart. Under julen och den stressen måste man ändå komma ihåg att slappna av och bara njuta lite. Allt har sin tid. God jul på er alla.

Av Alice - 23 december 2012 18:35

Dan före doppare dagen och jag jobbar. Hemma är det full rulle hade egentligen velat vara hemma och donat men genomförde en helt okej dag på jobbet. Var hemma sen och fixade och nu är allt nästan klart ochan kan ta det lite lugnt

Stella var riktigt svullen i benet i morse men det va troligtvis efter att hon stått still inatt. Nu ikväll var det jämntjockt och varmt och öm verkade dock inte halta. Pigg och väldigt glad i övrigt.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards