Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Alice - 26 december 2012 19:38

Stella är helt bra från svullnad nu men för att vara på säkra sidan ska hon vila till efter nyår. Det var en toppen julklapp att stella går mot bättringsväg. Tappi däremot MÅSTE ridas imon innan hon exploderar jag ska försöka mig på henne imon och hoppas att bea ev vill följa med annars får vi se hur det blir.

Ikväll väntas bio. På fredag blir det lite shopping och jag ska försöka få ett träns komplett samt ett nytt bett. Det är prio ett just nu. :)

Av Alice - 26 december 2012 11:25

Idag kommer allt över mig det som jag skjutit upp tidigare. Jag har en rapport på ca 8 sidor som jag måste skriva, i skrivande stund skriver jag ut vetenskapliga artiklar på ca 50 sidor som jag ska t mig igenom. Jag har en styck Tappi som behöver ridas men som får vänta. Tappi är i stort behov av motion och man ser på henne att hon håller på att explodera av överskottsenergi. Jag ska försöka rida henne mer själv nu och sätta upp lite delmål, men än så länge är hon lite knivig att hoppa upp på så där behöver det tränas och då behövs Olof. 


Senare i eftermiddag ska jag till stallet och fixa och kolla igenom stella. Tappi beöver ompyssling vilket jag ska försöka hina med också. Listan kan göras hur lång som helst. Ikväll ska Olof och jag på bio ska bli skönt att komma iväg lite, ska se The hobbit och jag hoppas verkligen den är så grym som de säger. 

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards