Alice Cehlin

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Alice - 10 januari 2012 16:31

Mitt huvud känns som cement efter första dagen i skolan, hade glömt hur kallt det var i skolan så höll på att frysa ihjäl. Kvällens planer är ännu tyngre än mitt huvud. Jag har 4 frågeställningar kvar på mitt projektarbete, diskussion och källförteckning och lite av det hade jag tänkt beta av ikväll sen har jag ytterligare ett stort projekt i historia C, usch! Skola är deprimerande och tyvärr är detta bara en lekstuga om man jämför med högskola och arbetslivet. Jag har ändrat lite tänk om framtiden. Det viktigaste är att hitta ett arbete som är roligt det är trots allt något man kanske gör stora delar av sitt liv.


Av Alice - 10 januari 2012 10:39

Det snöade massa igår och idag är det nästan borta :( jag har verkligen längtat efter snö och sen kommer det lite och går bort igen det är hemskt. Det är tur att vi ska till fjällen så jag kan få lite snö där. Stella ska vila idag och jag ska gå i skola men börjar inte förrän kl 13 så fixade stallet på morgonen och hann gå en promenad med enzo. Nu blir det duschen och vidare till skolan. Får försöka köra lite sakta idag när vägarna är hala men det är lättare sagt än gjort, hehe.

 

Av Alice - 10 januari 2012 10:39

Det snöade massa igår och idag är det nästan borta :( jag har verkligen längtat efter snö och sen kommer det lite och går bort igen det är hemskt. Det är tur att vi ska till fjällen så jag kan få lite snö där. Stella ska vila idag och jag ska gå i skola men börjar inte förrän kl 13 så fixade stallet på morgonen och hann gå en promenad med enzo. Nu blir det duschen och vidare till skolan. Får försöka köra lite sakta idag när vägarna är hala men det är lättare sagt än gjort, hehe.

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards