Alice Cehlin

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Alice - 26 januari 2012 18:35

Idag har jag inte alls varit på humör, det kan vara för att det snöat ocg jag inte vill ha mer snö eller helt enkelt bara för att jag har haft en dålig dag. Stella har inte blivit klippt idag som det var tänkt, det var för kallt för att klippa men det gjorde egentligen ingenting, hon behöver sin päls i hagen och nu rider jag inte henne eller tränar så det gör inget. Det blir troligen så att stella klipps v.6 och då tränar jag om benet och allting annat är bra så då blir det nog bra. Det som har varit mest positivt idag är att stellas ben är helt fritt från svullnader och det känns kalas bra, men det blir ändå fortsatt vila och lite skritt. 

Idag har jag även gjort klart min historia uppsats om man bortser från rättningen som mamma ska gå igenom. Det innebär i sin tur att jag kan börja jobba det sista på mitt projektarbete och det känns ju jätte inbjudande...NOT! Fick besked om sista inlämningsdagen idag och det är den 30 mars vilket är snart, så jobba jobba på. 

Imorgon ska jag och Olof till Börjes vilket ska bli jätte kul, jag ska köpa ett nytt bett till chris, benskydd fram och säkert massa annat, huvuduppdraget är egentligen att köpa en ny gängtapp så hoppas de har någon som inte brister. Tingsryd innebär också billig fika så vi lär frossa på som bara den.

Ha en bra kväll!

   

Mysbild från i somras :) Snyggt med pappas halva hand så lite vid sidan ;)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards