Alice Cehlin

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Alice - 19 januari 2012 19:24

Idag har äntligen en liten skillnad märkts, svullnaden har gått ner och hon är inte varm. Däremot är hon fortfarande rädd om foten och hon vill gärna dra den till sig så lite ont har hon nog trots att jag inte kan se någon hälta på henne. Imorgon ska hon få gå på bandet en liten stund och få igång blodcirkulationen lite, dessutom har hon back on track på sig nu under natten så det kommer nog bli bra. Jag stod lite i valet och kvalet om jag skulle köpa ett par stallbandage i back on track men de känns alltför dyra då Hans har bra paddar som jag får låna när jag vill. Jag står fortfarande för min plnering att rida chris imorgon om det inte är för halt, då blir det bambi på hal is och det vill jag inte!

Ikväll blir det solsidan :) och sen kanske jag skriver lite på mitt andra projektarbete om Kina det känns mindre lockande! Imorgon funderar jag även på att ta en tur till Fåglasång även om jag inte köper några bandage, det finns ju alltid andra saker att köpa. Jag är bland annat sugen på ett GG pannband och som ni redan vet JW schabraket. Hmm får ta mig en funderare på det där.

Ha en bra kväll 

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards