Alice Cehlin

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Alice - 28 januari 2012 17:58

Jag som längtade efter snö i början på December har nu helt ändrat mig och längtar grymt mycket över sommar, sol och värme! Kunna rida på skogsvägar och galoppera över ängar. Jag är verkligen inte alls pepp på att gå upp på morgonen och bara se snö och is.

Idag har jag iaf jobbat och Olof har varit  Bromölla med sina kompisar. Jobbet var trevligt, jag har världens bästa jobba kompisar. Det som är negativt med jobbet är att det ibland är väldigt kallt och jag får lätt ont i nacke och axlar av det så funderar på att köpa ett back on track skydd för nacke. Jag går också i tankar om jag ska göra en beställning från Hööks. Såg en rätt snygg Hoodtröja och sen har de fått in Lamicell Schabrak som jag är ett stort fan av.

Stella har för övrigt blivit avmaskad idag, samtidigt som Hans hästar fick det. Gick jätte bra. Hon har ingen svullnad nu heller och ska vila imorgon också och börja skritta på bandet måndag, tisdag. Nu ska jag fixa mig lite. Vill inte sitta i stallkläder på Garlic House.

     

Bilden är från när Stella blev ihop släppt med de andra för första gången i somras.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards