Alice Cehlin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alice - 20 augusti 2012 20:41

Har helt glömt att visa min senaste shopping. Ett jättehärligt träns till Stella med kanon bra läder kvalité. Ett brunt schabrak har aldrig hört talas om märket men fick höra att det är en hit i Tyskland, har själv inte provat det än. Sen min nya nosrem från vår mini semester.

Av Alice - 20 augusti 2012 13:43

Wiie lunch nu och sen jobb några timmar till. Sen stallet och rida Busan på travbanan. Hoppas att vi sköter oss och får ett kanon pass! Hörs senare

Av Alice - 20 augusti 2012 07:08

Idag är jag trött! Höll på flera timmar igår på mitt rum där någon hade kastat in en bomb. Nu är det iaf fint och jag hoppas kunna fixa det sista ikväll.

Jag ska jobba idag men har ingen koll på tiderna, jag tror att jag jobbar 8.30-17 men inte säkert. Beroende på hur sent jag jobbar ska jag rida Stella. Det lutar dock åt travbanan så då gör det inte så mycket om det blir sent.

Av Alice - 19 augusti 2012 21:53

Ikväll har jag gått en promenad med Linn som snart flyttar. Känns hemsk! Jag har träffat Linn så mycket genom åren att det känns konstigt att inte kunna ta cykeln till henne och bara prata, kommer sakna henne! Tur att hon kommer hem ibland iaf! Nu blir det snart sängen ska jobba imorgon.

Av Alice - 19 augusti 2012 21:49

Idag fick Stella gå ett kort pass men dock intensivt. Nu ska magen bort! Det blev mycket galopp på Skogsväg och grusvägen och trav också. Hon var grymt fin i traven mycket power och hon var fint avslappnad.
I galoppen var hon rätt tittig men satte under sig bra och jobbade igenom kroppen bra. Inte några nya bilder tyvärr :(

Av Alice - 19 augusti 2012 11:48

Här kommer ett gäng med bilder från ungskär som vi är på just nu.

Av Alice - 19 augusti 2012 09:39

Är jag på väg till en ö i Karlskrona för att få lite havsluft och sånt. Var på dop igår för lilla söta Lilly. Tappi reds igår dock inte av mig vet inte hur det hade gått men tror det gick bra. Stella ska ridas ikväll.

Av Alice - 17 augusti 2012 21:43

Jag älskar verkligen att vara i stugan och bara slappa. Bada när man vill, ut och gå eller bara begrava sig i böcker och tidningar.
Ikväll har vi grillat fläskfilé och potatissallad till och nu sitter vi med tända ljus och smaskar godis och chips mums och mys på HÖG nivå!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards