Alice Cehlin

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Alice - 1 februari 2013 20:00

Olof tog lite bilder på mig och stella i blåsten igår :)

       

Av Alice - 1 februari 2013 19:00

Alla hästarna är inne och jag har lämnat av spån och foder i stallet. Hittade för ovanlighetensskull ingenting på fåglasång utöver det nödvändiga kändes bra. Stella såg lite deppig ut idag ingen aning om hon bara har en dålig dag eller om det är något. Det lär jag märka imorgon.

Olof fixade pizza ikväll mumsigt! Nu blir det mys och film.

Av Alice - 1 februari 2013 10:38

Hästarna är ute och gå i frosten och jag är inne i värmen och mockar. Precis som det ska vara. Räknade antal galningar idag fån tupparna blev bara 65 st på 30 min idag. Bättre än igår men sämre än i tisdags. Vilket nöje. Jag älskar verkligen att vara i stallet och pyssla på morgonen, lugnt och stilla och idag var det extra fint väder med sol och frost. 


Det är det där lilla i vardagen som gör det. Det där fina med lite sol och att tallet är extra fint när jag går därifrån och jag vet att det kommer vara lika fint när jag kommer dit igen. NU blir det duschen :)

 

Av Alice - 1 februari 2013 07:25

Vilken tur att det är en natt till nästa dag. Idag är det grått och trist ute. Igår var det härlig sol men den syns inte till än. Skola idag 14-16 saknar mina fina så det passar bra med skola idag.

Stella vilar idag och tappi också. Båda ska gå imorgon. Ska en tur till fåglasång idag behöver påfyllning av foder och spån. Något annat finns det inte utrymme för haha. Ha en bra dag.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards