Alice Cehlin

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Alice - 15 februari 2013 20:13

Älskade syster hjälpte mig i stallet idag. Beatrice är helt otrolig, inte rädd för att hugga in och försöka och hon blir inte sur om man påpekar något. Köpte en del nytt i Tingsryd till sadelkammaren så nu är den organiserad och jag är rätt nöjd med resultatet. Jag köpte även en ny glidpad som fungerar som stötdämpande och lite uppbyggande till dressyrsadeln. Hoppas att jag känner lite skillnad och att sadeln ligger bättre. Börjes har som vanligt stor rea på kingsland produkter men jag är inte i behov av något men just pannbandet kunde jag inte gå förbi, det har jag tittat på länge!

 

Nu ikväll blir det slapp i soffan, jag ska återhämta mig inför jobbet imorgon 11-15 och sedan ska både Stella och Tappi ridas. Hoppas kunna få se lite på gladiatorerna men just nu spelas viasat history så får väl se film i min ensamhet.

Bild på Beatrice

     

Av Alice - 15 februari 2013 14:43

Varit och fyndat pannband från kingsland för bara 200 spänn känns bra. Handlat foder och spån så nu är allt påfyllt och bra. Olof står för marktjänsten idag.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards