Alice Cehlin

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Alice - 2 februari 2013 19:54

Idag fick hästarna gå en runda i skogen och både Stella och Tappi var otroligt pigga. Stella reds på hacket och väldigt kravlöst. Blev en hel del trav och det gick bra fast de egentligen vill dra iväg. Var otroligt skönt att komma ut och lufta sig lite efter några timmar på jobbet. 


Tappi blir bara bättre och bättre. Idag tränade vi på att kunna vänta lite om jag gick och hon skulle stå kvar en stund och sen att variera om stella eller Tappi skulle vara först. Samt från trav till halt och lite sånt basic som behöver tränas på. Hästarna behöver få in lite rutin på att det inte alltid bara är rakt fram i skogen som gäller.

 

Av Alice - 2 februari 2013 15:53

Jobbat en stor del av dagen och nu blir det stallet. Två hästar ska ridas och det vanliga fixet. Kommer bli underbart med den snön som kommit, vad hände med våren som var på väg?!

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards