Alice Cehlin

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Alice - 21 februari 2013 23:17

Vad jag älskar Mia på grötö, en helt underbar serie. Mycket som man är i behov av att höra och ta del av. Nu ikväll har vi ätit tacos och bara haft det mysigt. Helt i min smak alltså. Jag hoppas jag hinner rida Stella imorgon kväll men det finns inga garantier för det. Sov sött alla fina där ute.

Av Alice - 21 februari 2013 19:59

Jo det var jag det! Tji fick Alice. Åkte in till skolan med världens bästa känsla, Olof gjorde mysig frukost och jag tog det lugnt på morgonen utan att stressa llting var helt underbart. Jag satte mig i en varm bil, hade min nya tjocka vinterjacka från 8848 och allting var toppen. Idag skulle bli en dag utan stress! Köpte en mango smoothi och drack och bara njöt, sen ringde teefonen. Jobb.


Bea var på väg in till stan för fika med mig och kunde inte vända. Det fick bli en snabb tur på stan och en gigantisk fika på Weynes. Underbart gott. Olof och jag hjälptes sedan åt i rekordfart i stallet och sen blev det jobb. Snälla Hans tog in hästarna och nu sitter jag och väntar på mat. NU blir det pust och tacos, mums!

 

Av Alice - 21 februari 2013 08:16

Idag snöar det inte iaf och det känns skönt. Drömde att det var vår ute så blev besviken när jag tittade ut och fick se snö. Usch. Idag är det skola och jag hoppas på en roligare föreläsning än den vi hade igår. Vi hörs under dagen. Ha en bra dag.

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards